niedziela, 9 listopada 2014

MTV EMA PRE-PARTY WARSAW 2014

Hejo! Dzięki wygranej w konkursie MTV START by Coca Cola, dostałam dwie wejściówki na imprezę MTV.

Było zajebiście! Poznałam tylu artystów, gwiazd itd. Zrobiłam kilka selfie, które zaraz wstawię ;) Tego dnia miałam dużo do ogarnięcia przed galą np. kręciłam klip z Ceha Jointem (już niedługo usłyszycie online!), a później fryzury, make up'y i takie tam i nie zdążyłam zrobić zdjęcia mojej kreacji, dlatego też wstawiam po prostu fotę sukienki (Top Shop). 


ZE ZNANYMI OSOBISTOŚCIAMI :

z Dodą!

z Mateuszem Magą!

 z Łozo!

 Z Kubą z Warsaw Shore haha

z Eweliną i Pawłem z Warsaw Shore!

 z Alanem z Warsaw Shore!


 + byłam również na backstage'u u Dawida Kwiatkowskiego :) wstawiam krótki filmik wysłany ze snapchata. Niestety popełniłam błąd w pisowni, ale alkohol robi swoje hehehe 


Wstawiam jeszcze dwa zdjęcia z Wardęgą i Margaret, którzy byli w klubie Sketch Nite na Halloween!

2 komentarze:

  1. zazdroszczę wygranej, chciałabym być na Twoim miejscu! :)

    imveronique.blogspot.com - zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej! Wygląda, że się świetnie bawiłaś :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń