niedziela, 30 listopada 2014

WINTER :(

Przyszła mroźna zima :<. Wyjmujemy czapki, szaliki, rękawiczki i ciepłe kurtki. Ta sesja zdjęciowa była robiona jak jeszcze nie było tak bardzo zimno, więc przyodziałam koszulę i płaszczyk:) Oczywiście najbardziej zarajana jestem tymi spodniami!!! Mają polarek od wewnątrz i jest w nich naprawdę ciepło, a przy okazji STYLOWO haha. Miałam sporą przerwę we wstawianiu postów na bloga, ale myślę, że teraz dam rade je wklejać dużo częściej! Mam nadzieję, że będziecie mnie dalej śledzić i oceniać. :)



 Fot. Julia Soroka

Trousers - Zara
Shirt - Zara
Heels - Zara
Gloves - River Island
Coat - Zara
Handbag - Calvin Klein

Śmiesznie się złożyło, prawie wszystko jest z Zary! 

8 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudownie! Każdy element tej stylizacji bardzo mi się podoba a w szczególności buty ^.^

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie wielkie szale ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz niesamowicie dobrze. Idealnie wpasowany outfit w mój gust, aż nie mogę się napatrzeć. Chętnie zaobserwuję bloga ;) www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no to gratuluję, że wytrzymałaś nawet w tak minimalnym zimnie :) ja bym uciekła chyba po dwóch ujęciach :p ale stylizacja prezentuje sie naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zestawienie - naprawdę przepięknie Ci w tym! poza tym rękawice super :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja!
    Zapraszamy
    http://aliasonare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia i świetna stylizacja. Piękna czapa <3

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja:) Spodnie naprawdę wyglądają ładnie i do tego mają polarek od wewnątrz to akurat na zimowe dni:):):)

    OdpowiedzUsuń