niedziela, 10 kwietnia 2016

Luźno, na biało!

Przedstawiam Wam kolejny, obiecany look! Tym razem na luzie :) Dawajcie znać co myślicie o tym outficie!
Teraz przez cały tydzień ma padać, więc zamierzam wrzucić kilka postów kulinarnych. Co sądzicie?
Jeżeli chcecie być na bieżąco to zapraszam do mnie na snapchata: idzioch

Pozdrawiam Cię Marta i po raz kolejny dziękuję za śliczne zdjęcia <3

 Fot. Marta Miklińska (http://miklinska.com)

Trainers - Bershka
High Waistet Trousers - Bershka
TOP - unknown
Coat - H&M

4 komentarze:

  1. Wyglądasz fenomenalnie! :) Zestaw z chęcią sama bym założyła :)
    Ja dziś pisałam, gdzie warto kupić czapkę z daszkiem, zapraszam :)
    blogwspodnicy.blogspot.com/2016/04/czapka-z-daszkiem-gdzie-ja-kupic.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wiosennie, świetnie wyglądasz. Widać, że dobrze się w tym zestawie czujesz :D
    savorofeverytouch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow mega! swietne zdjecia!
    najbardziej podoba mi sie plaszcz *.*
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń