wtorek, 25 lipca 2017

Everything Pink!

Ostatnio mam fioła na punkcie różowego! Wiem, że jest jednym z modnych kolorów w tym sezonie ale nawet nie tym się kierowałam. Po prostu go na maksa polubiłam haha :) 
Teraz jest mega "hajp" na takie topy. Jest tego pełno na instagramowych profilach. Nie ukrywam, że mi też się one spodobały, jednak moim zdaniem nadają się tylko do zdjęć albo na imprezę. Po ulicy trochę się wstydzę w nim chodzić :p ale może to tylko siedzi w moje głowie. Wiem, że nadejdzie ten czas, w którym przełamie swoje myślenie :)
Do topu założyłam śliczne, RÓŻOWE spodnie od Marsali. Są genialne! Pasują do sneakersów, obcasów albo po prostu do płaskich butów wiązanych wokół kostki (jak na zdjęciu). :) Na lato nadają się wręcz idealnie - zwiewne, delikatne i są dobre nawet na upały 30+ stopni haha. Jeśli w pracy musicie chodzić w długich spodniach, a jest na maksa ciepło, to właśnie te spodnie są idealną alternatywą! Sprawdźcie same ;)

Spodnie o podobnym kolorze znajdziecie TUTAJ

Fot. Karolina Chudyba 
inst: @karolinachudyba

Trousers - MARSALA
TOP - ZAFUL
Flat Shoes - ZAFUL
Choker - ROSEGAL

11 komentarzy:

  1. Super ta bluzka na jedno ramię, a pudrowe spodnie, po prostu bajka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba pierwszy raz tak bardzo podoba mi się outift! Dosłownie wszystko tutaj wygląda pięknie ♥:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka mega 😍 ! Świetny post 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to pięknie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny outfit, również uwielbiam kolor różowy, a ty fajnie go dopasowalaś ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje do Ciebie taki róż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pasuje do takiej ladnej blondyneczki roz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja! Ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja <3 Wyglądasz oszałamiająco! Zarówno top, jak i spodnie są rewelacyjne :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym chciała się ubierać tak pięknie jak Ty!!

    OdpowiedzUsuń