wtorek, 11 lipca 2017

Idealne spodnie na ciepłe dni!

Hej kochani! Dzisiaj wrzucam post, o który mnie bardzo długo prosiliście. Kiedy wstawiłam zdjęcie tych spodni u mnie na instagramie to od razu pojawiło się milion pytań skąd one są! Oczywiście od razu Wam odpowiadałam z jakiego one są sklepu, jednak teraz macie idealnie podany link tutaj pod zdjęciami. Nie ma za co! <3 Do nich założyłam klasyczny t-shirt z czarnym napisem i czarne buty na niskim obcasie. Dajcie koniecznie znać co myślicie o tej stylizacji! :) 

+ macie teraz promocje na biżuterie Rosegal -> pendants for women

Podobne t-shirty znajdziecie TUTAJ

Fot. Karolina Chudyba 
inst: @karolinachudyba

MAKE UP: BEAUTY ATTACK

Pants - ROMWE
T-shirt - Reserved
Flats - Stradivarius
Anklet - INSTAGRAM
Choker - ROSEGAL

8 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe są te spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te spodnie i są genialne! Super look :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie stylizacje, minimalistyczne i subtelne, a spodnie sa swietne! Podoba mi sie Twoj styl, wiec zostaje na dluzej! Pozdrawiam, K! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow piękne spodnie :) Jak dla mnie idealnie sprawdzą się latem :) Chyba też muszę się za podobnymi rozejrzeć :)

    Pozdrawiam, http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie są cudowne! Pięknie się prezentują.<3
    Buziaki, Cleo:*
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja naprawdę przepiękna!

    OdpowiedzUsuń