wtorek, 18 lipca 2017

Rosegal Look

Hej! Tak, to znowu ja :) Wiem, że się niecierpliwiliście skąd jest ta bluzka i totalnie nie mogłam sobie przypomnieć, od której firmy ją dostałam haha (muszę sobie zacząć rozpisywać te zamówienia na jakiejś kartce :p). Jak widzicie, cały look jest od firmy Rosegal. Co najśmieszniejsze - przypadkowo wszystkie ciuchy dobrałam z jednego sklepu. Teraz wypisując linki co, skąd jest, zorientowałam się, że utworzyłam Rosegal Total Look! <3 Co sądzicie o takiej mocno-letniej stylizacji? :)

Ostatnio dosyć częstym patentem u mnie jest bandamka przewiązana wokół koka. Podoba Wam się taki MYK? :)

więcej koszul u nich na stronie -> striped blouse

Podobne bluzki z odkrytymi ramionami znajdziecie TUTAJ

Fot. Karolina Chudyba 
inst: @karolinachudyba

Blouse - ROSEGAL
Shorts - ROSEGAL
Choker - ROSEGAL
Espadrille - ROSEGAL

5 komentarzy:

  1. Bluzeczka jest przepiękna, bardzo ładnie jest Ci w niej :) lubię takie delikatne paseczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Może nie za bluzką, ale za sukienką z taką górą bym się rozejrzała ;) Ale na Tobie wygląda bardzo korzystnie !


    http://www.mamamagda.pl/2017/07/to-by-bol-ale-nie-taki-jak-przy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pasuje do Ciebie ta bluzeczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka super i do tego te buciki...😉

    OdpowiedzUsuń